شرایط نگهداری گل میمون:

CV های Antirrhinum majus. بسیاری از رنگ های گل پاستلی از سنبله های بلند اسنپدراگون ها ، امکان طراحی بی شماری را برای گل ی ها و مصرف کنندگان فراهم می آورد. Snapdragons قبلاً نسبت به اتیلن بسیار حساس به نظر می رسید ، اما ارقام جدیدتر برای مقاومت در برابر اتیلن انتخاب شده اند ، و اتیلن معمولاً فقط در صورت وجود در غلظت های متوسط ​​باعث ایجاد مشکل می شود. اگر اتیلن در هوا با غلظت 0.5 ppm یا بیشتر موجود باشد قطره گل (خرد شدن) در 24 ساعت رخ می دهد. Antirrhinum یونانی برای "مانند" و "بینی" با توجه به شکل گل است.

شرایط نگهداری گل میمونی

شاخص های کیفیت

برای محلی ، معمولاً هنگامی که گلهای روی نیم و دو طرف پایین سنبله باز هستند ، اسنپدراگون ها جمع می شوند. مرحله کمتری برای حمل و نقل و / یا ذخیره کوتاه مدت مطلوب است. آن دسته از ارقام را که نسبت به اتیلن حساسیت کمتری دارند اری کنید. حداقل دو تا پنج گلچه در هر ساقه باید باز باشد. از گلهایی با خم شدن بیش از حد ساقه و شاخ و برگ زرد رنگ خودداری کنید ، که این نشانگر مدیریت ضعیف دما پس از برداشت است.

درجه بندی و بانچینگ

اسنپدراگون ها در گروه های 10 با رنگ جمع می شوند. گلها باید دارای ساقه های مستقیم و شاخ و برگ سالم باشند. شاخ و برگ در قسمت پایین ساقه باید برداشته شود.

حساسیت اتیلن

بیشتر ارقام اسنپدراگون نسبت به اتیلن حساس هستند. گل های قدیمی تر روی یک ساقه نسبت به گل های جوان نسبت به اتیلن حساس تر هستند. با این حال ، برخی از ارقام به طور طبیعی مقاوم در برابر اتیلن هستند و بنابراین ، پاسخ کمی به درمان با 1-MCP یا STS می دهند.

پیش درمانی

درمان با 1-MCP یا ضربان دار با STS ، گلهای اسنپدراگون را از خرد شدن ناشی از اتیلن محافظت می کند. Snapdragons همچنین از نبض یک شبه در 20 درجه سانتیگراد با نگهدارنده غنی شده با 7٪ ساکارز بهره می برد. گلهای فوقانی روی سنبلههایی که به این روش درمان می شوند با رنگ بهتری نسبت به گلهای شاهد باز می شوند. اسنپدراگون ها به بهترین شکل فقط با چند گل باز ذخیره می شوند ، اما این اغلب منجر به رشد ضعیف گلها بر روی سنبله و محو شدن رنگ در نوک می شود. سنبله های قطع شده با تنها یک یا دو گل باز باید در محلول حاوی 300 ppm 8 - هیدروکسی کینولین سیترات (8-HQC) و 1.5٪ ساکارز باز شود. این محلول جوانه زدن نیز می تواند به عنوان محلول گلدان استفاده شود. افزودن 25 ppm از تنظیم کننده رشد n-dimethylamino succinamic acid (Alar، B-nine) باعث افزایش کیفیت گل می شود و همچنین طول سنبله اضافی را خنثی می کند که بعضاً با قرار دادن اسنپدراگون ها در 8-HQC و ساکارز حاصل می شود. درمان پالس با آنزیم های نفتالی و پالاتالامیک اسید یا Ca ++ می توانند انحنای ژئوتروپیک را که ناشی از ذخیره افقی در دماهای گرمتر است ، کاهش دهند.

شرایط نگهداری

در صورتی که در فیلم پلی اتیلن پیچیده شده باشد برای جلوگیری از افت رطوبت می توان Snapdragons را در دمای 0-1 درجه سانتیگراد نگهداری کرد. Snapdragons تا 3 هفته در دمای -1 درجه سانتیگراد به طور رضایت بخش ذخیره شده اند. برای نگهداری طولانی مدت باید از گل های جوانه زده استفاده کرد. گلهای جوانه دار گلهایی هستند که در آن دو یا سه گلچه زیرین گلبرگهای رنگی قرار دارند که تقریباً یک چهارم اینچ بالاتر از گلبرگ ظاهر می شوند. اسنپدراگونها نسبت به گاز اتیلن نسبتاً حساس هستند. گلهای روی سنبله برداشت شده ، خم دائمی و رو به بالا را به عهده می گیرند ، بنابراین کیفیت را کاهش می دهند ، اگر حتی در مدت زمانی کوتاه در دمای غیر عمودی در دمای گرمتر نگهداری شوند. اسنپدراگونها باید همیشه در دماهای اسنپدراگون در دماهای پایین نگهداری و حمل شوند. پیش درمانی با اسید نفتی فتالامامیک می تواند بر این خمش غلبه کند ، اما برای این منظور ثبت نشده است.

بسته بندی

اسنپدراگون ها معمولاً در حالت مانع یا Proconas بسته بندی می شوند که احتمال خم شدن ژئوتروپیک را کاهش می دهد. اگر گلها به درستی از قبل خنک شده و در دمای مطلوب ذخیره سازی (0-1 درجه سانتیگراد) منتقل شوند ، می توان آنها را در یک جعبه گل افقی معمولی بسته بندی کرد.

ملاحظات ویژه

 

برگهای بیشتری را از حد لازم جدا نکنید ، زیرا این امر می تواند ریزش گل را تحریک کند. از لوازم خانگی (به عنوان مثال ضد یخ) به عنوان جایگزینی برای محلول های نگهدارنده استفاده نکنید. بسیاری از رنگهای گل پاستلی به گلی ها و مصرف کنندگان گزینه های بی شماری را می دهد. گل را می توان پس از جدا کردن و رها کردن تاج دو لپه (گلبرگ های ذوب شده) به حالت خلوت خاموش کرد. هنگامی که به عنوان یک گیاه باغ بزرگ شد ، با آنها سالانه رفتار کنید ، گرچه بسیاری از آنها بسته به محل و رقم ، به عنوان چند ساله پاسخ خواهند داد.


آموزش نگهداری انواع گل و گیاه اتیلن ,شوند ,اسنپدراگون ,نگهداری ,نسبت ,گلهای ,درجه سانتیگراد ,شرایط نگهداری ,بسته بندی ,شوند اسنپدراگونها ,حساس هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برادران دالتون mootanroomag دکتر مهدیانی جدید رزروهتل x6732x اخبار فناوری فوری جهان مارکت